My home, my heart


C’erano una volta
quei momenti in cui vuoi essere lontana da tutto, in un post confortevole e dolce dove tutto è familiare e pacifico.

Quei momenti dove sei stressata, depressa o solo hai voglia che per una volta ci sia qualcuno che badi a te, essere coccolata da chi ti ama davvero.

In quei momenti l’unico posto dove trovo la tranquillità è la casa di mia madre, la casa dove ho vissuto fino a quando non ho deciso di andare vivere per mio conto. Ogni angolo, ogni oggetto ha una sua storia e porta con se un ricordo diverso.

La casa di mia mamma è in continua evoluzione ( ed è una cosa che adoro perchè non mi piacciono le cose statiche ), ogni settimana scopro una cosa nuova e il decoratore ormai è un’amico di famiglia che se ha voglia di un caffè se lo fa da solo 🙂

Questa casa è come una coperta quando si ha freddo, come l’abbraccio di una persona amata… Se avessi bisogno o se solo volessi essere coccolata sto lì con la mia cagnolina Audrey e la mia anziana tartaruga Uga per respirare quiete.

Oggi condivido con voi alcuni dettagli di questa casa, mi piace molto l’interior design e spero che questi scatti possano piacere anche a voi ❤

Un bacio

la vostra Carolyne O’

Once upon a time
those moments when you want to be alone from everything, in a cozy and sweet place where all is so familiar and peaceful.

Those moments when you are stressed, depressed or only wanna feel cuddle from someone who truly loves you.

In one of those moments the only place where I can find tranquility is my mother’s home, the house where I lived since I decided to go living on my own. Every corner, every item has a story to tell and takes with its some memories.

My mom’s house is in continuous evolution ( and I adore this because I don’t like static things ), every week I discover a new stuff and the painter is become a family friend who if wants a cup of coffee, he makes it by himself 🙂

This house is like a blanket when you are cold, like the hug of your love… If I need or only if I want to be cuddled I stay there with my doggie Audrey and my old turtle Uga to breathe quiet.

Today I wanna share with you some details about this house, I like interior design so I hope you will like these shots as well ❤

A kiss

yours Carolyne O’

My mum loves ducks 🙂

C, that’s me ❤

Naturel is shy, she doesn’t like cameras 😀

Pics taken with CANON EOS M

 

 

One Comment Add yours

  1. Isobel says:

    Parole meravigliose,sembrava di entrare in “casa”.Moda secondo me è anche questo,moda è ovunque,Bravissima

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s